Neregistrovaní uživatelé mají přístup pouze k odpovědím na dotazy odeslané za posledních 12 měsíců. Pokud chcete mít přístup ke všem odpovědím na dotazy nebo posílat vlastní dotazy, je potřeba se registrovat, případně se přihlásit.
Dobrý den, jako organizační složka státu (pronajímatel), máme novou nájemní smlouvu, kdy předmětem nájmu je část pozemku o výměře 12 m2, část střechy budovy o výměře 8 m2 a část střechy budovy bez č.p., také 8 m2. Cetin s.r.o. (nájemce) je oprávněn užívat předmět nájmu výhradně za účelem umístění mobilní technologické buňky, anténních stožárů, včetně příslušenství za účelem posílení signálu poskytovatele služeb elektronických komunikací. V souvislosti s platebními podmínkami je ve smlouvě uvedeno, že za užívání předmětu nájmu je nájemce povinen platit pronajímateli nájemné. V souladu s právními předpisy nebude účtovaná daň z přidané hodnoty. Bude nájem opravdu osvobozený?
Ke shora uvedenému ještě uvádím, že kromě nájemného je nájemce povinen v souvislosti s užíváním předmětu nájmu hradit pronajímateli náklady na služby s užíváním předmětu nájmu, tj. elektrickou energii, která bude hrazena bez jakékoliv přirážky, provize nebo poplatku, nad rámec poplatků účtovaných přímo dodavatelem elektrické energie.
Děkujeme za odpověď.}
Toto jsou přesně případy, kdy jsme na hraně, zda splníme charakteristiku nájmu pro účely DPH. Pokud si například pomůžeme informací GFŘ k problematice nájemních vztahů, tak je zde uvedeno:
Podle ustálené judikatury Soudního dvora EU se o nájem nemovitosti ve smyslu článku 13 části B písm. b) šesté směrnice (a tudíž i podle současné úpravy obsažené ve směrnici o DPH) jedná v případě, že jsou splněny všechny znaky charakteristické pro toto plnění, tj. vlastník nemovitosti převede na nájemce za úplatu na sjednanou dobu právo užívat jeho majetek
a vyloučí z tohoto práva ostatní osoby. . Soudní dvůr EU rovněž upřesnil, že osvobození od daně stanovené v čl. 13 části B písm. b) šesté směrnice lze vysvětlit na základě skutečnosti, že přestože je nájem nemovitého majetku hospodářskou činností, obvykle představuje poměrně pasivní činnost, která nevytváří významnější přidanou hodnotu.
V judikátech, které se k tomu objevují (například umístění výherních hracích automatů ...) se hodně také pracuje s tím, do jaké míry nájemce daný prostor reálně ovládá ....
Právě u umístění antén na střechách, stejně tak třeba umístění reklam na zdech domů ... se většinou dovozuje, že podmínky výhradnosti užívání (a ovládání daného prostoru) naplněny nejsou a je to chápáno jako obecná služba, na níž se potom nemůže vztahovat osvobození od daně.
Nicméně, co je pro mne klíčové
- pokud to bude pro účely DPH obecná služba (ne nájem) - musím aplikovat zdanění 21 %.
- pokud to bude pro účely DPH nájem (tedy ustojím to, že jsou naplněny všechny prvky) - tak u nájmu plátci DPH k jeho ekonomické činnosti se mohu rozhodnout zdanit nebo osvobodit od daně. Přitom CETIN nemá problém, když se to zdaní - on si plně odpočet uplatní.
Takže být na Vašem místě - neváhám ani sekundu a domluvím třeba dodatkem smlouvy, že to bude zdaněno 21 %. Potom se stane diskuse, zda jsou či nejsou naplněny charakteristiky nájmu, bezpředmětnou (pro tento případ, kdy je nájemcem plátce a má to k ekonomické činnosti).
Pokud se tím chcete nějak teoreticky zabývat a dohadovat se s druhou stranou, tak judikaturu k vymezení, co je ještě nájem nemovité věci najdete v první části Manuálu k DPH věnovaného právě nájemním vztahům.
Dobrý den,
náklady na vstupní lékařskou prohlídku proplácíme zaměstnanci vždy až při nástupu do zaměstnání z příspěvku zřizovatele.
2. ledna k nám nastoupí nový zaměstnanec. V průběhu prosince absolvoval vstupní lékařskou prohlídku, za kterou zaplatil poplatek a přinesl doklad o zaplacení. Datum vystavení je 18. prosince 2024. Můj dotaz zní: můžu proplatit zaměstnanci náklady na vstupní prohlídku?
V roce 2024 - myslím si, že nemůžu, protože ještě není našim zaměstnancem (nastupuje až v lednu 2025)
V roce 2025 - myslím si, že taky nemůžu. Doklad je z prosince 2024
Poraďte prosím , jak z toho ven?
Děkuji}
Ona je to spíše otázka právní z oblasti pracovního práva. Tedy je to oblast, které se věnujeme pouze okrajově.
Něco jsem k tomu dohledával - asi pro mne nejpřehlednější odkaz jsem našel zde:
https://www.ustavprava.cz/blog/2023/01/zamestnanec-musi-absolvovat-vstupni-lekarskou-prohlidku/
Jak jsem si to prošel, tak podle mého názoru by bylo nejlepší proplacení ještě teď v roce 2024. Z povahy věci má být vstupní lékařská prohlídka provedena někdy před nástupem do zaměstnání. Tedy není problém, pokud je to 18. 12. 2024. Jsem přesvědčen, že pro proplacení budoucímu zaměstnanci je plně dostačující, pokud uzavřel pracovní smlouvu. Takže potom budete mít soulad, že je to výdaj prosinec a doklad je také prosinec.
I pokud byste to propláceli v lednu, tak si myslím, že máte plné právo zaúčtovat ještě k 31. 12. zápisem MD 518/Dal 383 (var Dal 378) a v roce 2025 to pak proplatit - klidně MD 383/Dal 261.
Ale za mne nejjednodušší varianta - pokud má podepsanou smlouvu, tak proplatit hned v 2024.
Škola zařídila žákům lyžařský výcvik v Rakousku. Zálohovou fakturu nám zasílá Eventová agentura "Cesty za poznáním". Faktura je v Kč. Nejsme plátci DPH, ani osobou identifikovanou. Nevím, zda mohu k této faktuře přistupovat jako k běžné tuzemské faktuře? Znění faktury: fakturujeme Vám 1. zálohu za zajištění lyžařského zájezdu do Rakouska dle uzavřené smlouvy o zájezdu. Zvláštní režim dle § 65 ZDPH.}
Toto je nějaké divné - pokud to fakturue tuzemská firma (s českým DIČ), měla byste se k tomu chovat jako ke standardnímu tuzemskému plnění - tedy z hlediska DPH nic neřešit.
Proč by to ale mělo být osvobozeno od DPH podle §65 - to netuším . §65 je o osvobození od DPH ve speciálních případech při pořízení zboží z jiného členského státu. Já bych třeba pochopil, pokud tam napsali osvobozeno od DPH podle §89 (tedy ve zvláštním režimu cestovní služby ...) .
Dobrý den,
prosím o zodpovědění dotazu: Kontrolou zřizovatele došlo ke zjištění, že nebyly proplaceny části nočních příplatků minulých let (vyplývající z pracovní doby od 5.45 hod.). Toto jsme v rámci nápravných opatření zpětně doplatili z rezervního fondu včetně odvodů pojistného a FKSP - bráno jako úhrada sankce z kontroly. Nepoužili jsme fond odměn z důvodu, že se nejednalo o mimořádné odměny, ale doplatek minulých let, dále bychom z fondu odměn nemohli uhradit pojistné a FKSP. Byl tento postup správný nebo měl být raději použit fond odměn?
Jedná se o PO - MŠ.
Děkuji, přeji hezký den.}
Myslím si, že ste správně nepoužili fond odměn. Za mne Váš postup je v pořádku (další variantou by byl "provoz" - ona to striktně není sankce, ale doúčtování nákladů let minulých).
Na základě žádosti nám 3 nadace poskytují příspěvek na pořízení DHM př. za 90000Kč.
1.nadace ... zaslala 40000 přímo na účet... 241/403 +401/416
2.nadace ... pošle 30000 po předložení faktury a její úhrady dodavateli
3. nadace... jí doložíme fakturu,dárce proplatí dodavateli fakturu ve výši poskytnutého daru tj. 20000, od nadace obdržíme potvrzení o úhradě.
- Bude rozdíl v účtování u jednotlivých nadací ... ?
Celý DHM bude kryt z darů nadací, tj. 551/082 = 9000 Kč
403/672 = 9000 Kč , 401/416 = 0 Kč ....souhlasí?
Děkuji za odpověď.}
Zaúčtování u první nadace je OK
Druhá nadace - může to být úplně shodné, pokud nadační příspěvek obdržíte před zařazením majetku. Pokud by ale byla situace, že majetek je dokončen a zařazujete jej například 15. 12. 2024 a peníze z Nadace Vám dojdou až 28. 1. 2025, tak pokud byly splněny všechny podmínky, tak já jsem zastánce účtovat obdobně jako u dotací - tedy MD 388/Dal 403 při zařazení do majetku a následně v lednu 2025 zaúčtovat MD 241/Dal 388 a MD 401/Dal 416. Samozřejmě pokud by v době zařazení do majetku nebylo jasné, zda jsou podmínky splněny, tak by se 403 doúčtovávala dodatečně (klidně až v roce 2025) - tedy řešilo by se to v režimu "dodatečně získaný transfer".
Třetí nadace - tam je to trochu sporné, jak ve vztahu k fondům (zda i u takového "zápočtu" účtovat o tvorbě a čerpání). Třeba já bych byl zastánce toho, že účtuji jak čerpání 416, tak i tvorbu 416 i v případě, kdy faktura bude uhrazena přímo dodavateli. Tedy potom by byla došlá faktura MD 042/Dal 321 a na základě oznámení o úhradě - MD 321/Dal 403 a MD 401/Dal 416 (akoby příjem daru) a MD 416/Dal 401 (čerpání na investici).
Účtování odpisů - za mne souhlas.
Pěkný den,
posílám prosím dotaz ohledně produktů na stáří - FKSP.
FKSP je tvořen základním přídělem ve výši 1 % z ročního objemu nákladů zúčtovaných na platy a náhrady platů.
Dle zákona je povinnost tvořit 50 % z rozpočtovaného základního přídělu, částku jsme pro rok 2024 vyčlenili, jedná se o částku Kč cca 211 000,--. Zamýšlíme se nad tím, zda je povinností v roce 2024 nejméně 50 % z rozpočtovaného základního přídělu použít na výplatu produktů na stáří pro zaměstnance. Nebo na té výdajové části nemusíme použít zmíněných 50 % a můžeme použít i méně? 211 000,-- jsme vydělili celkovým počtem zaměstnanců (počet 111), z toho 54 zaměstnanců má uzavřeno produkt na stáří.
Děkuji.}
Zákon v současnosti hovoří o tom, že je nezbytné vyčlenit - nikoliv nutně zaplatit. Tedy použít se dá i méně. Podle stávajícího legislativního stavu bych ale to, co je vyčleněno a nespotřebováno, měl ponechat vázané na produkty na stáří (na další roky).
Nicméně a to je důležité - nyní je v legislativním procesu (již ve fázi - projednání Senátem) novela, která tuto povinnost vázannosti zruší. Již nebude povinnosti ani vyčleňovat hodnotu 50% základního přídělu na tyto produkty. Pokud by byly nespotřebované vyčleněné prostředky z roku 2024... - tak je po této novele bude moci PO využít na jakékoliv plnění z FKSP. Předpokládám, že novela nabude účinnost někdy v lednu či únoru 2025.
Dle rozhodnutí o poskytnutí dotace na pořízení automobilu je stanoven fin.plán projektu tj. Poskytnutá dotace 2.099.500Kč (95% EU), vlastní zdroje 110.500(5%)=2.210.000 celk.výše způsobilých výdajů. /dále členěno na Přímé výdaje= 2065420,56 / Nepřímé nákl. =144579,44 (7%). Faktura 66308,-za zpracování VZ 042/321, 321/241+416/401 x následuje inv.přísp.zřizovatele 2710188,- 348/401,241/348+401/416 se stanoveným převodem zpět po vyúčtování dotace 2099500,- x auto zařazeno 022/042 =2776496,-
Odeslána zpráva o realizaci+faktura(za vůz bez VZ)+žádost o platbu. Dohad mám 388/403 v celé výši, ale v doručeném= Pokynu k platbě MMR jsou zdroje financování rozděleny-přísp.Unie ivestice(UZ17519)=1962150,- a neinvestice (UZ 17085) =137350,-odpovídající 7% na paušální výdaje(výdaje ve zjednodušené metodě vykazování tj. se nedokládají), které mám účtovány na 042 (VZ) a jsou zahrnuty do poř.ceny vozidla. Protože jsme pro připsání dotace využili na účet zřizovatele (průtok), ozval se kraj,že se jedná o investiční a neinvestiční část a musí to opravit zřizovatel a my také.... 1)jak toto dořešit (388/403+672 ?)
2)a částka přiznaná na neinvestice je vyšší než VZ kterou bych tímto kryla z 672 jako provoz. náklad 518 ? .. znamená to vrácení dotace neinv.části?
Moc děkuji za pomoc.}
Já si to nemyslím, že to ta informace k KÚ je úplně správná.
Minulý týden jsem na náš web dal dokument "Transfery PO - několik věcných poznámek" a právě tam mimo jiné upozorňuji na dotace s paušálními výdaji ve zjednodušené metodě vykazování - je to hned na straně 2.
Tento režim je totiž spojen s tím, že poskytnutí paušální částky odpovídající 7 % je sice jako neinvestiční, nicméně příjemce si má tuto dotaci klasifikovat podle skutečnosti (na co ji použil). Nebo-li pokud ji celou použije na investici, tak i dotaci klasifikuje v souladu s účetními pravidly jako investiční - tedy účet 403 a její příjem zároveň jako posílení fondu investic.
V tom dokumentu na webu najdete i odkaz na materiál MF, který k tomu vznikl.
Dobrý den,
29.10.2024 jsme objednávali lůžkoviny s požadavkem náhradního plnění. Cenová nabídka překročila částku 50 000 Kč bez DPH, proto objednávka včetně cenové nabídky byla zveřejněna v registru smluv. Zdanitelné plnění bylo přislíbeno v letošním roce. Fakturu jsme již obdrželi, ale bohužel od jiného dodavatele, než jsme objednali, tudíž i než jsme zveřejnili v registru smluv. Dodavatel zřejmě vyčerpal roční limit pro poskytovaná náhradní plnění, a proto nám faktura přišla od jejich smluvního partnera. Jak v tomto případě postupovat. Zrušit původní zveřejnění a uzavřít novou objednávku, a tu nově zveřejnit nebo zachovat původní verzi? Předem děkuji za odpověď.}
Podle mne nezbývá než skutečně udělat nové uveřejnění. Pokud kupujete od jiného subjektu, tak se původní objednávka fakticky nenaplnila a z pohledu práva předpokládám, že mělo doít k novému objednání (protože asi nebudeme řešit nějaký právní režim převodu smluvních závazků na jiný subjekt....).
Dobrý den,
lze z OP JAK čerpat investice, nebo jen provoz? Nikde to není vysloveně zakázáno, ale ani povoleno. Našla jsem jen doporučení na neinvestiční výdaje.
děkuji}
Toto není oblast, ke které bychom se byli schopni vyadřovat. Jak jsem již odpovídal v řadě případů, nevěnujeme se jednotlivým dotacím a řešením, co z nich lze a nelze financovat - to se musíte obracet na poskytovatele dotací, případně nějaké dotační manažery, pokud s nimi spolupracujete.
Já k tomu mohu jen říci následující:
Na odkazu níže najdete dokument - pravidla pro žadatele a příjemce OP JAK (vzal jsem hned ten první dokument, což je nejnovějčí verze)
https://opjak.cz/dokumenty/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-obecna-cast/
Na straně 196 a dále daného dokumentu je výslovně řešena možnost inestiřních výdajů a jsou tam dány i podmínky pro jeich čerpání. Takže pravidla jsou obecně nastavena tak, že by to jít mělo (tedy obecná nastavení s možností čerpání na investice počítají).
Nicméně vůbec netuším, jak je to s konkrétními výzvami v rámci OP JAK - zda jsou alokovány prostředky do "investic"... - to skutečně nemohu řešit - to se iž musíte ptát inde, zda v rámci konkrétní výzvy je to možné, když pravidla, na které jsem Vás navedl na výše uvedeném odkazu, to umožňují.
Dobrý den
prosím pěkně, jsme ZŠ a budovy máme ve výpůjčce od zřizovatele. A budovy si odepisuje on. Nejspíš budeme dělat technické zhodnocení budovy, které budeme platit. Jak mohu postupovat s účtováním. Když odpisy si bude dělat zřizovatel. Že by se to mělo na něj převést ? Nebo co bude pro nás nejlepší, abychom dělali odpisy my z technického zhodnocení ? Děkuji}
Základní režim je, že u technického zhodnocení provedeného na najatém nebo vypůjčeném majetku účtuje o TZ a odepisuje jej ten, kdo ho zaplatil (na koho byly faktury).
Takže pokud TZ hradila škola, je naprosto normální, pokud si toto TZ zařadíte na účet 021, založíte kartu majetku, která bude obsahovat toto TZ a budete ho odepisovat.
Alternativou nepopsanou v předpisech, ale přesto běžně prováděnou, je to, že TZ převedete na zřizovatele. Pokud to bylo bez transferu, tak zápisem MD 401/Dal 042. Zřizovatel si to navede k sobě na kartu majetku a bude si to odepisovat on. Ale jak jsem řekl - to je až alternativa. Základní řešení je, že TZ máte u sebe a odepisujete.
Dobrý den, prosím o radu.
Naše organizace by ráda uspořádala v příštím roce kulturní akci „posezení s bývalými zaměstnanci - důchodci“ přímo v prostorách školy. Chtěly bychom využít prostředky z FKSP, ale nevím zda je to vůbec možné. Pokud ano, řešíme dva způsoby jak toto uskutečnit.
1/ dodavatelsky tzn. že bychom objednali pohoštění u jiné organizace vše na fakturu a účtovala bych pouze 412/321
2/ vlastním zařízením tzn. naši zaměstnanci by v jídelně toto pohoštění přichystali – tato varianta by byla určitě levnější. Ale jak postupovat? Udělaly bychom kalkulaci na tuto akci (cena potravin, režie a zisk) a tuto částku bychom si přefakturovali z FKSP na stravné. A dále bych účtovala jako bychom vařili pro cizí strávníky tedy přes VHČ?
Předpis 412/378
Úhrada z FKSP 378/243
Stravné 241/602
Spotřeba potravin 501/112
Moc děkuji za odpověď.}
Nejprve zda je to možné - na to máme jednoznačnou odpověď, že ano. §33 odst. 3 zákona č. 250/2000 Sb. umožňuje výslovně čerpání FKSP i pro bývalé zaměstnance.
Ta varianta č. 1 - ta je jasná - souhlasím.
U varianty č. 2 - prvotně si myslím, že není důvod kalkulovat zisk. Já bych postupoval tak, že bych provedl "aktivaci vnitrooraniztačních služeb" prostřednictvím účtu 516". Tedy ve výši kalkulovaných náklad bez zisku bych zaúčtoval:
MD 412/Dal 516 (aktivace vnitrooranizačních služeb - v hlavní činnosti)
A potom k tomu již převod mezi účty FKSP a hlavní činností přes peníze na cestě.
Jsme nemocnice - PO, zřízená obcí.
Zásoby léků pořizujeme a vedeme na účtě 112 ve skladu léků, tzn. účtujeme způsobem A s měsíčním proúčtováním spotřeby léků dle skutečného výdeje na jednotlivá nákladová střediska. Nyní chceme tento systém změnit - přejít na přímé dodávky léků na oddělení, jinými slovy zrušit fyzický sklad léků a účtovat zásoby léků systémem B. Lze provést změnu způsobu účtování zásob ze systému A na B kdykoli v průběhu roku nebo mohu metodu změnit pouze ke konci účetního období?
Je níže uvedený postup účtování při změně metody správný?
odúčtování finanční hodnoty fyzického skladu léků 501/112
zaúčtování hodnoty příručních skladů na odděleních 112/501}
Pokud je to jen trochu možné, tak účetní metody by se měly měnit vždy až s novým účetním obdobím - důvod je jednoduchý - jedním z účetních principů je, aby v rámci jednoho účetního období nebyly "míchány" metody, které mohou vést k rozdílným způsobům vykazování. Zrovna u použití metody A nebo B by to nebylo až tak zásadní (pokud by byla změna i v průběhu roku) - protože obě dvě metody by měly vést v zásadě ke shodným výsledkům. Přesto pokud bych mohl doporučit, změňte to k 1. 1.
S tím zaúčtováním - za mne klidně souhlas. Samozřejmě pokud to budete dělat 1. 1., tak základní režim je odúčtovat to rovnou celé do spotřeby (tedy jen to MD 501/Dal 112) s tím, že na účet 112 byste to u systému B naváděli ve Vámi stanovené periodě - někdo třeba měsíčně, jiný čtvrtletně či někdo jiný jednou za rok (nejpozději to musí být na 112 k 31. 12.).
Dobrý den pane inženýre,
v současné době probíhá v rámci projektu rekonstrukce učebny a prosím o radu, jestli mohu účtovat:
Výměna svítidel za modernější, úspornější: cena 38 tis - 549
PVC a podlahové lišty - proběhne pouze výměna: cena 62 tis. - 511
Instalatérské práce - opět pouze výměna umyvadel: cena 33 tis. - 511
Děkuji.}
Za mne to, co popisujete, máte zaklasifikováno správně. Udělal bych to samé.
Dobrý den, chtěla bych Vás moc poprosit o radu jak účtovat nové logo školy (na faktuře je uvedeno: logo+mini - logomanuál v hodnotě 18 500,-- dle naše správce IT se jedná o grafické práce) + materiál (možná výroba nevím co bude na faktuře) s novým logem školy (propisky, bločky, vizitek) v celkové ceně cca 30 000,--. Nevím jestli 018 - logo nebo 518 - práce a 501 - materiál (musí jít přes sklad ?) nebo 513. Budou tyto náklady daňově uznatelné nebo v daňovém přiznání znání vyjmout - vše bude placené z provozních prostředků zřizovatele. (jsme ZŠ, příspěvková organizace, zřizovatel obec)}
Grafické práce na novém logu odpovídají vzniku nehmotného majetku (výsledek duševní činnosti, doba využitelnosti delší než rok - tedy naplním charakteristiku, která je u účtu 014). Tím, že je to do 60 tis. Kč - zaúčtoval bych na 018 a jednorázový náklad na účet 558.
Výroba materiálu s nový logem (propisky, bločky ...) - za mne klidně 501. Je to materiál, který asi budete využívat k další činnosti školy. Obecně za mne to bude daňově uznatelné, nicméně pokud je to k činnosti, která je financována dotacemi či příspěvky zřizovatele, tak to skončí stejně jako nedaňový náklad (dotace vyjímáme ze zdanění u neziskovek zdaňujících v úzkém základu daně - což jste Vy - ř. 101) a zároveň máme vyjmout ze zdanění náklady daných činností (respektive to, co jsme těmito dotacemi financovali).
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na účtování při slučování škol. Jak uzavřu účetnictví školy, která k 31.12. končí? Vše musím přeúčtovat na nějaký 3xx účet a ten pak použiji i v nové organizaci?
Předem děkuji za radu jak účetnictví ukončit a jakým konkrétním účtem převést stavy do jiné organizace.}
Mohl bych Vás poprosit - v dokumentech najdete materiál ze 4. 1. 2021 - Sloučení PO.
Snažím se proces sloučení popsat jak z pohledu práva, daní, tak i účetnictví. Zkuste se na to podívat - budete to mít v souvislostech (není to dlouhé čtení).
Princip by podle mne měl být následující:
- škola, která bude končit svou existenci ještě sestaví k 31. 12. plnohodnotnou závěrku.Tedy účetnictví ukončí klasicky s konečnými stavy rozvahových a výsledkových účtů. V dalším roce již nic neúčtuje.
- škola, která pokračuje - v novém roce si zaúčtovává na základě předávacích podkladů zůstatky - může k tomu použít např. účet 395 apod. (v dokumentu popisuji některé diskutabilní záležitosti a upozorńuji na nepřesně napsaný ČÚS).
Acha obec účtuje s.r.o.
Na hlinách 1786/16, 18200 Praha 8
IČ: 27493091, DIČ: CZ27493091
Číslo účtu (úhrada registrací a kurzů): 2600160912/2010
Číslo účtu (úhrada publikací): 2500160931/2010
Vzdělávací instituce akreditovaná u MV ČR podle zákona č. 312/2002 Sb., č. akreditace AK/I-5/2018
Společnost je vedená v OR Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 161619. Společnost je plátcem DPH od 1. 4. 2007
(preferujeme e-mailový kontakt)
Odborná pomoc
Ing. Ivana Schneiderová
Ing. Zdeněk Nejezchleb
Bc. Klára Vavrišinová
Kateřina Hudečková